0

Tat telur / Egg tart / Portuguese Egg Tart

in
Hai...Dalam kepala aku dah terbayang egg tart portuguese. Well.. It's all about food. Macam semangat jer esok aku nak buat kat rumah Mummy. Hihi. Esok balik rumah Mummy Daddy, dah janji nak buat pulut panggang. Dah janji nak bawa wanita kesayangan aku jenjalan. Gambar macam kat bawah la. Aku suke yang agak crunchy macam ni. Ade yang lembut lembik tu aku tak berapa nak berkenan. There's nothing special compare to portuguese egg tart. Pastry ni agak ber flaky sikit. Berlapis-lapis. Sama jer kalau rajin nak susun fillo pastry tu. Cuma takde jer. Rasenyer esok nak cari la yang ready pastry. I've always eaten the one yah you know Kimbay Restaurant at the Boulevard? Kuching people wake up please! Mr Dedobot would love thisssss eggg tartttttt more than he do love me. Pftttt T____T


                                                  
                                                     Sekadar gambar hiasan. Sumber dari Google.

Huahuahua.. Temptating la gambor tu. Lepas ni ade dua lagi resepi menyusul di diary aku ni. Diary ke? Encik Dedobot dah baca pun. Makin dilarang makin dicari. Kalau tak dilarang agaknyer dia cari tak? Telinga kuali biase la. Ikut kepala dia je. By the way, harap-harap menjadi lah egg tart aku tuh.

Okay, see you tomorrow.

0 Comments

Post a Comment

| Bloggerized by Jac Natasha |