0

First post, second blog !

in ,
                                                



Of course  credit to google. Masih tercengang, masih blur, apa yang berlaku ni? Kenape blog ni berubah? Kenape susah sangat aku nak berblog? Mane kepakaran aku suatu masa dulu? Kenape FIRST POST ! SECOND BLOG!

Actually ( eh, tukar bahasa pulak, pakai bahasa rojak jer la) , I was a blogger. I use to it. Sekarang memang sakai gila la. Sampai aku tak tau nak buat apa pun. Ko paham tak ape aku nak sampaikan sekarang? Easy, measy, truly, dulu aku blogger. Zaman jahiliyah dulu la. I earned quiet alot from NUFFNANG. Dan NUFFNANG tak kenal aku sekarang ni kot. Memang tak kenal pun. HAHAHA.. Stop it !!!! TAK KENAL tau ! Sedeh mak. Dandan lagi tu blog ni hodoh. Dulu dengan bunga berguguran siap bagai. Sekarang back to basic. HAHAHA.

Doakan aku mempercepatkan progress kepala aku ni hokey. Blog ni dibuka sebab aku dah tua, dan aku ingin mengisi masa lapang aku dengan menaip dan memerah otak. Dulu dibuka blognyer sebab aku muda, aku masih di kolej, aku bosan dan sebosannya.  Dan akan menjual beberapa barang termasuk makanan. Sape tak suka makan? Aku lahir jer terus nak makan tp mak aku kasi susu pulak. Kahkah. Tipu la kau. T____T

Opss aku merepek byk kot kat first post. Baik aku kenalkan diri aku. Nama penuh aku Miss J. Tertanye ke nak banyak tanye? Yer aku Chinese Muslim, and i was born on July, 1988, and im 26 years old to be exact this year. I'm still single. Taken. By who? Sooner later la tau. Tak penting la Encik Dedobot aku tuh. Nanti aku cerita, story mory. Saya peniaga besar besaran dan juga ingin membuat niaga kecil kecilan. Besar tu sebab aku x minat, sekadar bekerja. HAHAHAHAHA. Kecilan ni aku minat beb. Nanti la kite cerite okay! In Sha Allah, getting married next year dengan Encik Dedobot. Tinggi aku 169cm, tinggi dak? Ok lah untuk seorang wanita yg gemok macam aku. Berat? HAHAHA. Tunggu aku consume sesuatu okay, nanti kite cerita. Berasal asalnya orang Kuching, Sarawak. So, barang niaga aku hanya untuk Sarawak sahaja. Kecil kecilan, almaklumlah. Hehe. KAMEK URANG SARAWAK. Hewhewhewhew.

Jadinya cenggini. SELAMAT DATANG KE DUNIA BLOGGING, FIRST POST AND SECOND BLOG.



0 Comments

Post a Comment

| Bloggerized by Jac Natasha |