0

Soto Special, Kuching Sarawak

in


Pendapat peribadi lah kan? Lain orang lain pe el nyer. Lain orang lain seleranya. It's all about yourself. Gambar makanan lagi kan? Alaa...sebelum aku buat drastic crash diet minggu depan, aku kene makan la puas-puas. Ibarat perempuan mengandung menunggu masa nak beranak. Karang dah berpantang, tak boleh la makan sebarang kan? Di Kuching ni kan, this is the best Soto so far. Ditanggung HALAL. Esklusif hanya di Yong Cafe, Satok. Kalau hari-hari aku tibai makan ni pun aku rela tau tak? Sedap weh. Recommendation place for breakfast. Cheap, reasonable, clean and friendly people surrounded you. Ade orang aku tengok tibai 2 mangkok uols. Untuk yang mempunyai tangki yg agak luas ( kuat makan HAHAHA ) memang tak cukup la semangkok. Hehehe.

Actually, kalau rajin dan mempunyai banyak masa, boleh jer buat sendiri. Tapi malas pulak. Ingat tak? Dream cafe/restaurant? T__T Mudah-mudahan Allah perkenankan doa aku. Sape-sape yang mencari soto terhebat di Kuching, Sarawak, this is the best. Berkali aku sebut ni pasai pa? Esok aku nak pergi KL, tengok la kalau rajin nak update. Berapa hari ni sibuk sangat sampai tak sempat nak buka laman sesawang ni. New baby pun bersarang. Menulis menaip dan berfikir ini bukan mudah. Okay masa untuk bercuti.  Bercuti di kala kesibukan. Kesian Dedobot aku weh. T___T

PS : Liverpool Store ( KL Branch ) Dekat Lot 10 uols. T____T Pengaruh dedobot aku nih. Nyehnyehnyeh

0 Comments

Post a Comment

| Bloggerized by Jac Natasha |